25 Ekim 2010 Pazartesi

Zenci olunca bir duralım..

Zenciler üstün ırk olduklarını bir keza daha kanıtlamışlar. Slovenya'nın deniz kıyısındaki şirin şehirlerinden biri olan Piran'da belediye başkanlığına şu yandaki fotograftaki amcam seçilmiş. (Sağdaki) Gana asıllı Peter Bossmann 1977 yılında eski Yugoslavya'ya doktor olmak için gelmiş. Hayatını Slovenya'da sürdüren Peter bir de Hırvat manita yapmış,üzerine iki çocukla ailesini taçlandırmış. Ganalı Peter'i para hırsı bürüdüğünden "Belediye başkanı oldum diye doktorluğu bırakmam. Hastalara söyledim. İşime devam ediyorum, ben ekmek paramı doktorluktan kazanıyorum. Belediye başkanlığı da hobi gibin bir şey yeaa" demiş ağzını yayaraktan.. Normalde ağzının ortasına çakacaksın derdim ama adam zenci olunca bir duralım...

PS:Ucundan kazanmış gerçi seçimleri:51.4%'e 48.4%..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder