21 Kasım 2010 Pazar

Kayserispor 0 - 0 Galatasaray

Güzel bir maç izledim. İki takım da kazanabilirdi. Kayserispor özellikle Santana ile 2 kere gole yaklaştı. Maçın başındaki pozisyonda unutulmamalı, iki pozisyonda da neyse ki Santana kötü vurdu. Galatasaray ilk yarıda Elano ile ikinci yarı Barış ile pozisyonları kaçırdı ya da şansı yardım etmedi diyelim. Elano belki daha iyi vurabilirdi ama bizim Süleyman iyi kurtardı, Barış'ın şansı yanında olsa top kaleye gidebilirdi...

Maçın içinde iki tane net penaltı pozisyonu vardı. Birincisi bacak arası yiyen futbolcunun Elano'nun ayağına basması vs vs, ikinci pozisyon bir gün önce Arsenal-Totenham maçındakine benzer bir pozisyon(Bkz. Foto).. Daha maç başlamadan az gollü geçeceği belli olan maçlarda bu tarz pozisyonlar çok önemlidir, maçın seyrini değiştirir. Haaakem göremedi neyse..

Hakan Balta'nın hali üzücü, belediye otobüsüne yetişmeye çalışan yaşlı amcalar gibi küçük adımlarla koşuyor ve nefes nefes kalıyor. İçtiği sigara light olsa bare..
Elano ortada oynayınca oyunu sahiplendi gelecek için iyi işaretler verdi.. Hagi'nin oyuncu değişikliklerini anlamadım açıkçası Pino'yu kanada atıp Batdal ile beraber duruma göre ikili forveti deneyebilirdi.Denemedi. Kewell, Elano'ya göre daha yorgundu ama oyundu kaldı, neyse bakalım Galatasaray beklediğimden iyi oynuyor..

Ben Beşiktaş maçını Galatasaray'ın kazanacağına inanıyorum. Daha doğrusu Hagi'nin Schuster karşısında bu maçı kazanacağına inanıyorum, çünkü Schuster Türkiye Ligi'nin daha farkında değil.. Hagi'nin tecrübesiyle bu maçı alması lazım. Diğer yandan Galatasaray'ın bu maça daha çok ihtiyacı var..

PS: Rıdvan sadece Fenerbahçe maçlarını yorumlasın, komik oluyor söyledikleri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder